Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Μία εβδομάδα διακοπών,μετά από διαβάσματα , μετά από τόσο αυστηρό πρόγραμμα, μετά από απώλειες. Μία εβδομάδα διακοπών όμως που έδειξε και τα καλά.. Πόση ευχαρίστηση μπορείς να πάρεις έπειτα από ένα κλείσιμο κύκλου που ένιωσες πόσα πήρες, πόσα θυμήθηκες  που είχες ξεχάσει, που ένιωσες τη δύναμη που δεν ήξερες ότι είχες.
Μία εβδομάδα διακοπών στην Αθήνα και όμως οφείλω να ομολογήσω ότι ήταν από τις ωραιότερες διακοπές μου που έχω κάνει εδώ και ααααρκετό καιρό. Ξάπλες,μουργέλες, βόλτες, σινεμά, ψαχούλεμα στη βιβλιοθήκη, στον υπολογιστή. Όλα όσα το χειμώνα δεν έκανα και μου έλειψαν.
Και ναι είναι ωραία!!!!

Όπως παρατηρήσατε άλλαξε και η όλη εμφάνιση του blog. Ένα ευχαριστώ στην φίλη Selcouth που είχε την διάθεση την τετάρτη να κάτσει και να το κάνει.Εγώ καθόμουν δίπλα της και νιαούριζα ότι είχε πιαστεί ο σβέρκος μου...χαχαχαχαχαχα αλλά για να ξέρεις σε παρατηρούσα και έβλεπα τι έκανες!! ;)

Να είστε όλοι καλά και να έχουμε ένα όμορφο καλοκαίρι!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου