Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟ

Το θέμα μας θα γυροφέρει γύρω από τις σχέσεις και θα αναφερθεί στην τελευταία μου εμπειρία με ένα αγόρι που νόμιζε ότι ήταν άντρας.
Πως σας φαίνεται όταν υπάρχουν κάποιοι εκεί έξω που σαν αυτοσκοπό έχουν να κοροϊδεύουν τους άλλους , νομίζοντας ότι δεν γίνονται αντιληπτοί ? Βέβαια το ότι πρώτα κοροϊδεύουν τον εαυτό τους δεν το έχουν καταλάβει, αλλά λέμε βρε παιδί μου τώρα!
Θες να διασκεδάσεις στη ζωή σου? Θες να περάσεις ωραία? Ξέγνοιαστα? Δεν διαφωνώ καθόλου!Μέσα είμαι και εγώ! Εκεί που διαφωνώ κάθετα είναι που όλα αυτά ξεκινάς να τα χτίσεις πάνω στο ψέμα. Εκεί φίλε μου προσωπικά μαζί μου βλέπεις τοίχο !! Γιατί ψέματα θες να λες, ξέρεις να τα λες?
Όχι.....στο λέω εγώ που σε κατάλαβα!!χαχαχαχαχαχαχα Γιατί δίπορτο να ονειρεύεσαι ότι το χεις λέγοντας ότι είσαι δικηγόρος, έχεις φουσκωτό, έχεις το ένα , έχεις το άλλο , προσωπικά σε εμένα δεν πιάνει. Ναααα οι γκόμενες που θέλουν να τα ζήσουν έστω και δεύτερες. Αμόλα να ψάξεις και καλή σου τύχη!!!! 

Γιατί προτιμώ να είμαι ένα κακομαθημένο (που έχει αναφέρει και κάποιος παλιότερα ) που ξέρει τι θέλει , παρά ένα χαμένο που το σέρνει ο κάθε τυχαίος.

Have a nice day darlings!!




2 σχόλια:

  1. Καταρχήν καλό καλοκαίρι και με γειες το ντεκόρ! :)
    Αααα θα σε μαλώσω! Τυχαία τα "παπιά"; ΠοτέΣΣΣΣΣΣ!!!!! (παχιό-παχιό το ΣΣΣΣΣ) Θα έπρεπε να πάρεις τη σαμπρελίτσα σου, τα μπρατσάκια σου και να πας βαρκάδα με τη "μπανιέρα". Πού θα ξαναβρείς τώρα τέτοιο κελεπούρι; Εεεεεεεεεε;;;;;!!!! Ααα,χαα,χα,χαα,χα!
    Φιλάκια πολλά και καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λόγια σου με κάνουν να το ξανασκεφτώ πολύ σοβαρά το θέμα! χαχχαχαχαχαχα
      Γιατί όντως ναι νομίζω ότι είμαι μια μαζόχα .....χαχαχαχαχαχα
      Καλημέρα και καλό μας Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή