Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Αν και θα μπορούσα σαν καλό παιδί αυτή τη στιγμή να κάθομαι και να κάνω τα μαθήματά μου, θα γίνω κακό και θα πω ότι σήμερα έχω ψοφήσει από τις δουλειές και δεν έχει άλλα πρέπει.Τώρα θα βρούμε την ώρα μας για χαλαρουίτα και θα γράψουμε για το φετινό μας καλοκαίρι!

Αυτό το καλοκαίρι λοιπόν κατά πρώτον δεν είχε φωτογραφίες.Όοοοοχι, ότι δεν είχα φωτογραφική μηχανή.....απλά για κάποιον λόγο που δεν θα τον αναφέρω γιατί θα γίνω ρόμπα, δεν δούλευε,οπότε δεν είχα το μέσο να φωτογραφίσω!!Όμως θα έλεγα πως ύστερα από έναν απαιτητικό χειμώνα το καλοκαίρι πέρασα πάαααρα πολύ ωραία. Και καμιά φορά όταν περνάς καλά η καλύτερη φωτογραφική μηχανή σου , είναι ο εγκέφαλός σου και οι εικονες που δεν ξεχνιούνται ποτέ. Όπως και τα ανάλογα συναισθήματα θα έλεγα. Ας πούμε δεν ξεχνάς την εικόνα από το πρώτο σου μπάνιο,τις ξάπλες στην άμμο, το καφεδάκι. Την τυχαία συνάντηση μιας λαικής ,ναι μιας λαικής, που αποφασίζεις να τη βάλεις στο μάτι γιατί βρίσκεις καλό πράγμα.Σπουδαίο πράγμα η καλή ντομάτα ρε παιδί μου!!χαχαχα
Ωραίο πράγμα και το γαλαζοπράσινο της θάλασσας που παρατηρείς από μια ταβέρνα συνοδεία μπύρας και καλής παρέας.Εκεί στην ταβέρνα είχε και πολύ ωραία καβουροσαλάτα...μιαμ,μιαμ...τι θυμάμαι βραδιάτικο ρε παιδί μου και Οκτώβρη μήνα!!! :ρ
Κάτι ακόμα που μου άρεσε από το φετινό καλοκαίρι ήταν ότι γνώρισα καινούργια μέρη. Ψοφάω να οδηγώ και να πηγαίνω κάπου που δεν έχω ξαναπάει.Με χαλαρώνει απίστευτα.
Εύχομαι το επόμενο καλοκαίρι να είναι ακόμα καλύτερο από το φετινό , με καινούργιες εμπειρίες και Σύβοτα here i come!!!! χαχαχαχα

ps:εννοείται ότι στα Σύβοτα θα πάμε με καινούργια μαγιό , μην ξεχνιόμαστε Καρκίνε!!

2 σχόλια:

  1. Χοο,χοο,χο! Χε,χε,χε! Τί έπαθε η φωτογραφική Παρθένε; Ε, ε, εεε;;; :)) :)) Εσύ δεν είχες κάμερα αλλά εγώ δεν έχω μνήμη, οπότε μια χαρά ήταν η φωτογραφική της Ιφιγένειας! Χα,χα,χα,χα!
    Σπουδαίο πράγμα η καλή ντομάτα, αλλά και τα ντροπαλο-ναζιάρικα χαμογελάκια που τη συνοδεύουν! :-P :-P
    Να 'μαστε καλά, να 'χουμε λεφτά και βουρ για Σύβοτα λέμε! Αλλά αν φτιάχνεις κέϊκ σαν αυτό που βλέπω πιο πάνω, τί μαγιό και ιστορίες μου λες... Με τεντόπανο με κόβω!
    Τραγουδάκι θέμε; Γιατί να μη θέμε; Πάρε να ξεκινήσει καλά η μέρα!
    http://www.youtube.com/watch?v=KEx9VEmu_Hs
    Πολλά φιλιά, πολλές καλημέρες κι εύχομαι και του χρόνου να περάσουμε πολύ πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή Κυριακή Sel!Άσε τι έπαθε η φωτογραφική....χαχαχαχα Την ντοματούλα πε λες την έφαγα ψες ως κοκκινιστά αυγά και να μη στα πολυλογώ ήταν άψογη!χαχαχα Το τραγουδάκι πελύ ωραίο το άκουσα από την πρώτη κι όλας μέρα που το ανάρτησες...άσχετο αν εγώ απαντώ τώρα πε ευκαιρώ! Δεν θέλω να ακούω για τεντόπανα και αηδίες....θυμίσου τις 'κορμάρες' που είδαμε φέτος!! ;)
    Και πάλι καλημέρα και ΝΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή